• Aanmelden
  • Agenda
  • Bestuur
  • Contact
  • Contactgegevens
  • Engels
  • Hoe werken wij
  • Home
  • Kanjerschool
  • Klachten
  • MR
  • Nieuws
  • OR
  • Ouderbijdrage
  • Schoolgids
  • Schooltijden
  • Schoolvakanties
  • St. Vrienden van...
  • Verlof
  • Visie
  • Wie zijn wij
  • ☰

  • Home
  • De School
    • Bestuur
    • Contactgegevens
    • Wie zijn wij
  • Het Onderwijs
    • Visie
    • Hoe werken wij
    • Engels
    • Kanjerschool
  • Praktisch
    • Aanmelden
    • Agenda
    • Klachten
    • Nieuws
    • Schoolgids
    • Schooltijden
    • Schoolvakanties
    • Verlof
  • Ouderzaken
    • MR
    • OR
    • Ouderbijdrage
    • St. Vrienden van...
  • Contact

Hoe werken wij

Manier van werken

In onze manier van werken zijn onze kenmerken samenwerking, zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en veiligheid steeds weer duidelijk terug te vinden. We dagen leerlingen uit tot het zelf nemen van initiatief, we prikkelen ze, we leren ze om zelf oplossingen te vinden en actief bezig te zijn met leren. Deze benadering vergroot de zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid.

We werken continu aan een optimale organisatie en een inspirerende leeromgeving.

Ons team biedt hiervoor veel ruimte binnen duidelijke grenzen. Door de open inrichting hebben de leerlingen makkelijk toegang tot diverse bronnen en de benodigde materialen.

De Vinkenbaan

Ziekmelding

Is uw kind ziek? graag voor 08:30 uur doorgeven:

0294-261769

Contact

De Vinkenbaan
Tesselschadelaan 75
1399 HX Muiderberg
tel.: 0294-261769

Nieuws

Periodiek brengen wij een nieuwsbrief uit met daarin al het nieuws over school. Deze kunt u vinden op deze website. Bekijk onderstaand de meest recente nieuwsbrief.


Meest recente nieuwsbrieven:
  • Nieuwsbrief 23-06-2021
  • Nieuwsbrief 26-05-2021
  • Nieuwsbrief 12-05-2021


  • Bekijk meer...

    © 2022 Disclaimer: voorbehouden op spel en zet fouten. Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. De directie stelt zich niet aansprakelijk voor het gebruik van deze website.